پرستاری در منزل قزوین نیتروطب

مراقبت از عزیزان شما در محیطی آشنا

خدمات پرستاری در منزل قزوین نیتروطب یک گزینه مراقبتی محبوب برای افراد سالمند، بیماران و کودکان است. این خدمات به افراد امکان می دهد در محیطی آشنا و راحت تحت مراقبت باشند.

خدمات پرستاری در منزل، خدماتی است که توسط پرستاران متخصص و آموزش دیده در منزل افراد ارائه می شود.
این خدمات شامل طیف گسترده ای از مراقبت ها شامل تزریقات، پانسمان، تست قند خون، نوار قلب و…
خدمات پرستاری در منزل قزوین نیتروطب می تواند به صورت ساعتی، روزانه یا شبانه روزی ارائه شود.

درخواست پرستاری در منزل قزوین
درخواست پرستاری در منزل قزوین
پرستاری در منزل قزوین نیتروطب

پرستاران نیتروطب

پرستاران نیتروطب، افراد متخصص و آموزش دیده ای هستند که با تجربه و مهارت بالایی، خدمات پرستاری در منزل قزوین را ارائه می دهند. این پرستاران، پس از طی دوره های آموزشی و تخصصی، در زمینه های مختلف پرستاری، مانند پرستاری سالمندان، پرستاری کودکان و پرستاری بیماران، آموزش دیده اند.

تنوع خدمات پرستاری در منزل قزوین نیتروطب

خدمات پرستاری در منزل قزوین نیتروطب طیف گسترده ای از خدمات را ارائه می دهد، از جمله:

پرستاری از سالمندان: مرکز پرستاری در منزل قزوین نیتروطب می تواند به سالمندان در انجام کارهای روزمره مانند حمام کردن، لباس پوشیدن، غذا خوردن و نظافت شخصی کمک کند. همچنین می تواند به سالمندان در مدیریت بیماری های مزمن یا توانبخشی کمک کند.

پرستاری از بیماران: مرکز پرستاری در منزل قزوین نیتروطب می تواند به بیماران در دوران نقاهت پس از عمل جراحی یا بیماری کمک کند. همچنین می تواند به بیماران در مدیریت بیماری های مزمن یا مراقبت های ویژه کمک کند.

پرستاری از کودکان: مرکز پرستاری در منزل قزوین نیتروطب می تواند به والدین در مراقبت از کودکان خردسال یا کودکانی با نیازهای ویژه کمک کند. 

همه‌ی آدم‌ها در برخورد با جراحت، سطوح ابتدایی پانسمان را می‌دانند و پارچه‌ای تمیز را به روی زخم می‌گذارند ولی این همه کار نبوده و نیست.برای انجام یک پانسمان چیزی که بسیار اهمیت دارد بررسی زخم از چند جهت است که عبارتند از: وسعت زخم، عمق زخم، ترشحات زخم، بافت محل زخم و محل قرارگیری زخم است.

حال سوال این است که چه کسانی به پانسمان نیاز دارند؟

  • کسانی که به هر نحوی دچار جراحت شده‌اند
  • کسانی که از زخم‌های دیابتی رنج می‌برند
  • کسانی که به دلیل عدم تحرک دچار زخم بستر شده‌اند
  • کسانی که عمل جراحی انجام داده‌اند
  • کسانی که دچار سوختگی شده‌اند

انواع پانسمان ها؟

  • پانسمان تمیز
  • پانسمان استریل
  • پانسمان نوین

پانسمان تمیز

پانسمان تمیز نوعی از پانسمان است که برای زخم‌های کم عمق و بدون ترشحات و عفونت به کار می‌رود و معمولا در زخم‌های خراشیدگی،بریدگی و سوختگی‌های سطحی به کار می‌رود.در این نوع از پانسمان حتی اگر از پانسمان استریل استفاده نشود هم مشکلی ایجاد نمی‌شود.

پانسمان استریل

در مواردی که زخم بیمار یک زخم باز باشد و احتمال عفونت بالایی داشته باشد از پانسمان‌های استریل استفاده می‌شود که در این نوع از پانسمان ابتدا پانسمان قبلی جدا شده و زخم با سرم شستشو کاملا شسته می‌شود سپس خشک شده و سپس پانسمان با گازهای استریل به روی زخم گذاشته می‌شود، لازم به ذکر است که در این نوع از پانسمان از دستکش استریل استفاده می‌شود.

پانسمان نوین

این نوع از پانسمان‌ها متناسب با ساختار یک زخم ساخته شده‌اند و ما به طور معمول با زخم‌هایی مواجه هستیم که ممکن است علاوه بر پوست، ماهیچه و استخوان فرد در آن ناحیه را نیز درگیر کند و پانسمان نوین باید توسط یک کارشناس زخم که آگاه به مباحث بافت شناسی است و از تجربه بالای بالینی برخوردار است استفاده شود.

شما می‌توانید در هر زمانی که نیاز به خدمات پرستاری در منزل برای پانسمان داشتید با رزرو خدمت پانسمان در صفحه خدمات  پرستاری در منزل قزوین نیتروطب در قزوین اقدام کنید و از حضور بهترین پرستاران و کارشناسان زخم بر بالین بیمار خود بهره‌مند شوید و یا با استفاده از قسمت چت پشتیبانی سایت جهت ثبت درخواست راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

به گزارش سازمان بهداشت جهانی و همین طور مراکز مرجع پزشکی در جهان، فشارخون، سومین عامل کشنده در بین بیماری‌های مختلف است. میزان فشار خون در واقع همان میزان فشاری است که خون به دیواره سرخ‌رگ‌ها وارد می‌کند. بیماری فشارخون را می‌توان مهم‌ترین علت ابتلا به بیماری‌هایی مانند سکته قلبی، مغزی و آنوریسم در نظر گرفت.

نحوه گرفتن فشارخون

فشارخون توسط دستگاه‌هایی به نام فشارسنج اندازه گرفته می‌شود.فشارسنج‌ها انواع مختلفی دارند که عبارتند از:فشارسنج دستی یا عقربه‌ای، فشارسنج جیوه‌ای و فشارسنج دیجیتالی

در فشارسنج های دستی یا عقربه‌ای و جیوه‌ای اساس گرفتن فشار خون به این صورت است که پزشک یا پرستار کاف فشارسنج را به بازوی شما بسته و آن را باد می‌کند و با گذاشتن گوشی پزشکی روی ناحیه‌ شریان آرنج (شریان براکیال) شما و براساس شروع صدای فشارخون به دیواره شریان هنگام خالی کردن باد فشارسنج، فشارخون سیستولیک و براساس پایان این صدا فشارخون دیاستولیک اندازه‌گیری می‌شود.

 

چه کسانی نیاز به گرفتن فشار خون دارند؟

کسانی که هرکدام از علائم نوسان فشارخون را دارند باید بلافاصله و در اولین فرصت به گرفتن فشار خون خود اقدام کنند، برخی از علائم فشارخون بالا عبارتند از: سردرد، سرگیجه، تاری دید، خستگی، وزوز گوش، تنگی نفس، درد قفسه سینه، خون‌ریزی از بینی، سکته قلبی و سکته مغزی

علاوه بر افرادی با علائم بالا که گفته شد برخی دیگر از افراد  نیازمند چک کردن فشارخون هستند که به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • افراد سالمند به طور ماهانه
  • افراد با سابقه نوسان فشار خون
  • خانم‌ها قبل و پس از بارداری
  • همه افراد بالای ۱۸ سال حداقل سالی یک بار
  • افراد مبتلا به چاقی
  • افراد با سابقه بیماری‌های قلبی و عروقی و مغزی

برخی نکات قبل و حین گرفتن فشارخون

  • در یک مکان آرام و راحت بنشینید
  • بازوی خود را روی سطح صاف قرار دهید
  • کاف فشارسنج را به دور بازوی خود ببندید
  • دکمه شروع فشارسنج را فشار دهید(در صورت استفاده از فشارسنج دیجیتالی)
  • فشارسنج فشار خون شما را اندازه گیری می کند
  • نتایج فشار خون خود را یادداشت کنید

شما می‌توانید در هر زمانی که نیاز به خدمات پرستاری در منزل برای گرفتن فشارخون  داشتید با رزرو این خدمت در صفحه خدمات  پرستاری در منزل قزوین نیتروطب اقدام کنید و از حضور بهترین پرستاران و پزشکان  بر بالین بیمار خود بهره‌مند شوید و یا با استفاده از قسمت چت پشتیبانی سایت جهت ثبت درخواست راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید، هم چنین شما عزیزان می‌توانید برای خرید انواع فشارسنج‌ها از راه‌های گفته شده اقدام کنید.

قلب، اگر نگوییم مهمترین باید بگوییم دومین عضو مهم بدن پس از مغز است و اطمینان از سلامت آن برای هر فردی حائز اهمیت است. هنگامی که یک بیمار به هر علتی وارد اورژانس بیمارستان می‌شود جزو اولین اقداماتی که برای او انجام می‌شود گرفتن نوار قلب است چرا که اختلال در عملکرد این عضو از بدن به نوعی تمام بدن را درگیر می‌کند.

گرفتن نوار قلب یک کار تخصصی است که توسط کارشناسان پرستاری انجام می‌شود زیرا این دستگاه شامل اتصالاتی است که به آن‌ها لیدهای نوار قلب گفته می‌شود و این لیدها هر کدام باید در جای مناسب خود قرار گیرند. پس از اتصال این لیدها پرستاران اقدام به گرفتن نوار قلب از بیمار کرده و پس از آن برای تفسیر نوار قلب، آن  را به پزشک تحویل می‌دهد.

چه زمانی باید اقدام به گرفتن نوار قلب کرد؟

در علم پزشکی هر زمان که یک فرد در ناحیه‌ی فک تا ناف خود و به طور خاص در قفسه سینه  یک دردی حس کند اولین اقدام از کارهای تشخیصی که باید انجام داد گرفتن نوار قلب است. علت این امر این است که همان‌طور که گفته شد قلب ارگان حیاتی بدن است و هر گونه خطری که آن را تهدید می‌کند باید بررسی و رفع گردد.

چه کسانی نیاز به گرفتن نوار قلب دارند؟

  • افرادی که فشار خون و کلسترول خون بالا دارند
  • افراد که سابقه مشکلات قلبی در خود یا خانواده خود دارند
  • افراد دیابتی
  • افرادی که درد قفسه سینه منتشره به سایر ارگان‌ها را دارند
  • افرادی که دچار تپش قلب می‌شوند
  • افرادی که احساس ضعف و خستگی دارند
  • افرادی که سابقه جراحی قلب دارند.
  • ورزشکاران حرفه‌ای

گرفتن نوار قلب چه فایده‌ای دارد؟

اگر به محض رخ دادن درد در ناحیه‌ی قفسه سینه ما به سرعت اقدام گرفتن نوار قلب کنیم و اگر آن درد واقعا ناشی از گرفتگی عروق قلبی و در نتیجه سکته قلبی باشد ما با این اقدام از یک فاجعه برای عزیزان خود جلوگیری کرده‌ایم چرا که در علم پزشکی، امروزه از سکته قلبی و بیماری‌های قلبی به عنوان مهمترین علت مرگ و میر در جهان یاد می‌شود و هر کس که یک بار درد قلبی ناشی از سکته را تجربه کرده باشد به خوبی از میزان بالای شدت درد آن آگاه است.

آیا فقط در زمان درد قفسه سینه باید اقدام به گرفتن نوار قلب کرد؟

پاسخ خیر است، زیرا بسیاری از پزشک‌های متخصص قلب پس از درمان بیماران در مراکز بیمارستانی به بیماران توصیه می‌کنند که به صورت ماهانه اقدام به گرفتن نوار قلب کنند و این مسئله جدای از این است که این بیماران در صورت بروز درد در قفسه سینه و یا تپش قلب باید بلافاصله برای گرفتن نوار قلب و ارجاع به پزشک اقدام کنند.

شما می‌توانید در هر زمانی که نیاز به خدمات پرستاری در منزل برای گرفتن نوار قلب داشتید با رزرو این خدمت در صفحه خدمات  پرستاری در منزل قزوین نیتروطب اقدام کنید و از حضور بهترین پرستاران و پزشکان  بر بالین بیمار خود بهره‌مند شوید و یا با استفاده از قسمت چت پشتیبانی سایت جهت ثبت درخواست راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید و یا از قسمت خدمات آنلاین برای تفسیر آنلای نوارقلب‌های خود توسط پزشک‌های  مجموعه نیتروطب اقدام کنید.

عمل ساکشن تراپی برای جمع‌آوری ترشحات و خون آبه‌های بیمارانی که عمل‌های جراحی کرده‌اند و دارای زخم‌هایی با ترشحات و خون‌ آبه هستند و همچنین بیمارانی که به علل مختلف از جمله ضعف عضلانی در اثر بیماری‌هایی مانند ام اس (MS) و سکته مغزی (CVA) و بستری در آی سی یو(ICU) توانایی خارج کردن ترشحات تنفسی خود(خلط) از مجاری تنفسی‌ خود را ندارند استفاده می‌شود. لازم به ذکر است که ساکشن تراپی گاهی نیاز به انجام فوری و اورژانسی و گاهی صرفا جزئی از درمان بیمار است.

چه کسی ساکشن تراپی را انجام می‌دهد؟

از آن‌جایی که ساکشن تراپی در نواحی تنفسی با تحریک عصب واگ همراه است و ممکن است با عدم مدیریت درست بیمار و انجام نادرست ساکشن تراپی بیمار دچار مشکل شود، این کار فقط  باید توسط تیم درمان و به طور خاص توسط یک پرستار کار بلد انجام شود.

چه زمانی یک بیمار نیاز به ساکشن دارد؟

  • تغییر رنگ بیمار به سمت کبودی
  • صدای غلغل کردن بیمار در هنگام تنفس
  • صدای اضافه تنفس
  • زور زدن به هنگام تنفس
  • Error دادن دستگاه ونتیلاتور در بیماران تحت تهویه مکانیکی

چه بیمارانی نیاز به ساکشن تراپی دارند؟

  • بیماران مبتلا به ام اس (MS)
  • بیماران مبتلا به میاستنی گراویس
  • بیماران دارای تراکئوستومی
  • بیماران دارای سنین بالا
  • بیماران تحت تهویه مکانیکی (بیماران اینتوبه)

در حال حاضر بعضا با گسترش شهرها در بعضی نقاط شهر امکان دسترسی به مرکز درمانی مانند بیمارستان  و یا کلینیک درمانی مهیا نیست و در صورت مهیا بودن نیز تحرک و حمل و نقل بیمار، کاری دشوار برای خانواده‌ی وی خواهد بود که حال اصلا از بحث ترافیک و اتلاف وقت صحبتی نمی‌کنبم، مجموعه نیتروطب با کادری حرفه‌ای از یک تیم درمانی امکان انجام خدمات پرستاری در منزل قزوین را جهت انجام خدمت ساکشن تراپی فراهم نموده است. شما می‌توانید با رزرو پرستاری در منزل قزوین از سایت نیتروطب لذت درمان در منزل و صرفه‌جویی در وقت و هزینه را تجربه کنید

بدن انسان برای انجام سوخت و ساز بدن خود و تولید انرژی از قندی به نام گلوکز استفاده می‌کند.در واقع می‌توان گفت بدن ما گلوکز را از غذاهایی که می‌خوریم به دست می‌آورد و در تست قند خون در واقع ما شاهد اندازه‌گیری میزان گلوکز در خون هستیم.

هورمونی که موجب رساندن گلوکز از خون به سلول‌ها می‎‌شود انسولین نام دارد که گاهی به علت‌های مختلف از جمله ژنتیک و یا بیماری‌های خود ایمنی تولید انسولین کاهش پیدا می‌کند و یا به علت سبک زندگی نادرست و نا سالم میزان گلوکز در خون به نحوی بالا می‌رود که انسولین بدن پاسخگوی نیاز بدن نیست و همه‌ی این علت‌ها موجب بروز بیماری دیابت می‌شوند.

میزان قند خون طبیعی انسان بین ۷۰ تا ۱۰۰ میلی گرم در دسی لیتر است. چنانچه اگر قندخون فرد بین ۱۰۰ تا ۱۲۶ باشد در مرحله پیش دیابت(prediabet) قرار دارد و اگر قند خون فرد بیش از ۱۲۶ باشد می‌توان گفت به دیابت مبتلا است.

 

چه کسانی به چک قند خون نیاز دارند؟

  • افراد دیابتی به چک منظم روزانه قند خون نیاز دارند.
  • خانم‌های باردار
  • بررسی خانم‌های باردار از نظر دیابت پایدار
  • کسانی که دچار بی‌حالی و خستگی هستند
  • کسانی که مدت زیادی از کورتون‌ها مصرف می‌کنند

 

چک قند خون به چند صورت انجام می‌شود؟

آزمایش‌ها و چکاپ‌های مختلفی برای سنجیدن قند خون افراد وجود دارد از جمله تست قند خون ناشتا(FBS)، قند خون دو ساعت بعد غذا(۲HBP) و HbA1c .

 قند خون ناشتا و دو ساعت پس از غذا رایج ترین آزمایشات برای تشخیص دیابت هستند. قند خون HbA1c نیز می تواند برای تشخیص دیابت و نظارت بر کنترل دیابت استفاده شود.

محدوده‌ی نرمال و طبیعی قند خون به عواملی مانند نوع دیابت، سن، سبک زندگی و سایر مسائل پزشکی ارتباط دارد و هدف اصلی در افراد مبتلا به دیابت حفظ قند خون در محدوده‌ی طبیعی است.

چنانچه دچار نوسان در میزان قندخون می‌باشید و توانایی سنجش قند خون خود را ندارید می‌توانید همین حالا از قسمت خدمات پرستاری در منزل در قزوین، خدمت سنجش قند خون را رزرو کنید تا در اسرع وقت پرسنل نیتروطب بر بالین شما و یا بیمار عزیزتان حاضر شوند.

نیاز تغذیه از اساسی‌ترین نیازهای هر انسانی است به جهت این که تامین انرژی از طریق آن صورت می‌گیرد. گاهی اتفاقاتی رخ می‌دهد که امکان تغذیه از طریق دهان وجود ندارد و بیمار ممکن است بلع خود را از دست داده باشد، در این زمان با توجه به وضعیت بالینی و جسمی بیمار به  دستور و صلاحدید پزشک  یک لوله  توسط پرستار از طریق بینی وارد معده‌ی بیمار شده و غذا از طریق آن وارد معده‌ی فرد می‌شود.

چه کسانی نیاز به NG tube (ان جی تیوب) دارند؟

  • کسانی که هوشیاری ندارند
  • کسانی که عمل جراحی در ناحیه‌ی گردن و صورت انجام داده‌اند
  • کسانی که تحت تهویه مکانیکی(تنفس با دستگاه ونتیلاتور) قرار دارند
  • کسانی که اختلال بلع دارند مانند بیماران دچار به سکته مغزی، پارکینسون و…
  • کسانی که در ناحیه دهان جراحی انجام داده‌اند
  • کسانی که انسداد روده دارند

توجه : از ان جی تیوب گذاری برای برخی بیمارانی که که به هر دلیلی دچار مسمومیت‌های مختلف مانند مسمومیت دارویی و سموم مختلف شده‌اند استفاده می‌شود ولی آنچه که در این شرایط اهمیت دارد این است که فرصت طلایی برای شست‌وشوی معده در این افراد یک ساعت پس از مصرف آن داروها و یا سموم است.

نکته آموزشی: خانواده این دسته از بیماران باید توجه داشته باشند که حتما غذایی که به بیمار داده می‌شود کاملا به صورت مایع شده و به اصطلاح از صافی رد شده باشد زیرا در غیر این‌صورت لوله بینی‌_معده‌ای دچار گرفتگی شده و قابل استفاده نخواهد بود.

شما می‌توانید در هر زمانی که نیاز به خدمات پرستاری در منزل برای ان جی تیوب گذاری(NG tube) داشتید با رزرو این خدمت در صفحه خدمات  پرستاری در منزل در قزوین  نیتروطب اقدام کنید و از حضور بهترین پرستاران و پزشکان  بر بالین بیمار خود بهره‌مند شوید و یا با استفاده از قسمت چت پشتیبانی سایت جهت ثبت درخواست راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

گاهی به دلایل مختلف ممکن است افراد زخم‌های ناشی از بریدگی با سطوح و عمق مختلفی را تجربه کنند که در این زمان ممکن است فقط پانسمان برای بهبود این زخم کافی نباشد که در این صورت با صلاحدید پزشک این گونه زخم‌ها توسط وی یا سایر تیم درمانی سوچور یا همان بخیه می‌شوند.

در طی بخیه زدن دو سطح کنار زخم توسط نخ‌های خاصی که متناسب با قسمت‌های مختلف بدن اندازه های مختلفی دارند، بهم دوخته می‌شوند. گاهی برخی بافت‌های بدن  مانند بافت چربی را نمی‌توان مثل پوست سطح بدن کنار هم آورد و بخیه کرد، دراین صورت هدف از بخیه زدن صرفا جمع کردن بافت و جلوگیری از بیرون زدگی آن از بافت‌های سطحی است.

انواع بخیه

  • سطحی
  • جذبی

بخیه‌های سطحی

این نوع از بخیه‌ها در زخم‌هایی که در سطوح بدن قرار دارند کاربرد دارند که به طور معمول با نخ‌های بخیه‌ای با عنوان نخس نایلون استفاده می‌شود. زمانی که بافت آسیب دیده مدت زمان بهبودی خود را طی کرد و زمان کشیدن بخیه فرا رسید با مراجعه به کادر درمان می‌توان آن بخیه‌ها را کشید.لازم به ذکر است بنا بر موقعیت و عمق و اندازه زخم طول مدت درمان زخم ممکن است ۷ تا ۱۰ روز طول می‌کشد.

بخیه‌های جذبی

این از بخیه‌ها با نخ‌هایی انجام می‌شوند که از مواد قابل جذب مانند روده گاو و گوسفند ساخته شده و از این نوع نخ بخیه در مناطق عمقی زخم برای جمع کردن بافت‌های زیر پوست و یا بخیه کردن اندام‌های داخلی مانند لوله گوارش و سایر نواحی داخلی استفاده می‌شود.

زمان برداشتن بخیه‌ها در قسمت‌های مختلف بدن

زمان برداشتن بخیه به محل، عمق آن، میزان مراقبت فرد از آن ناحیه و تغذیه فرد بستگی دارد ولی به طور معمول مدت زمان کشیدن بخیه در نواحی مختلف بدن به شرح زیر است:

  • پوست سر: هفت تا ده روز
  • صورت: سه تا پنج روز
  • قفسه سینه یا تنه: ده تا چهارده روز
  • بازوها: هفت تا ده روز
  • دست‌ها یا پاها: ده تا چهارده روز
  • کف دست یا کف پا: چهارده تا بیست و یک روز

چند نکته:

  • گاهی به علت عدم مراقبت مناسب از زخم و رسیدن رطوبت به آن زمان بهبودی بافت به تعویق افتاده و نباید بخیه را کشید.
  • هنگامی که در اطراف و حاشیه‌ی محل بخیه قرمزی، سوزش، گرمی و درد وجود داشته باشد یعنی امکان وجود عفونت وجود دارد و باید طبق نظر پزشک آنتی‌بیوتیک مصرف شود.
  • در سه روز اول زخم به هیچ عنوان به محل بخیه رطوبت نرسانید زیرا در آن صورت مستعد عفونت می‌باشد.
  • برای کشیدن بخیه به یک تیم درمانی و یا کادر درمانی قابل اعتماد و کاربلد مراجعه کنید زیرا در صورت کاربلد نبودن فردی که بخیه را می‌کشد، ممکن از زخم عفونت کند و یا زخم مجددا به خون‌ریزی بیفتد.
  • در صورت جراحی شدن و زدن بخیه‌های جذبی باید فعالیت‌های خود را کمتر کرده تا از بروز اتفاقاتی مانند باز شدن بخیه جلوگیری کنید

شما می‌توانید در هر زمانی که نیاز به خدمات پرستاری در منزل برای کشیدن بخیه  داشتید با رزرو این خدمت در صفحه خدمات  پرستاری در منزل در قزوین  نیتروطب اقدام کنید و از حضور بهترین پرستاران و پزشکان  بر بالین بیمار خود بهره‌مند شوید و یا با استفاده از قسمت چت پشتیبانی سایت جهت ثبت درخواست راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

گاهی به دلیل برخی از بیماری‌ها و اتفاقات، بدن ما مقدار زیادی از مایعات خود را از دست می‌دهد که این مسئله موجب کاهش فشار خون و رطوبت پوست و خشک شدن آن شده و به دنبال اتفاقاتی در بدن ممکن است رخ دهد که حیات فرد را تهدید کند.

در خیلی از مواقع نیز افراد ممکن است علائم مختلفی را از بیماری خود بیان کنند که برای رفع و درمان هریک از آن‌ها نیاز به تزریق یک داروی جداگانه باشد، حال اگر این تزریق‌ها صرفا به صورت عضلانی باشد ممکن است برای بیمار دردناک باشد و یا عوارضی را ایجاد کند که در این جا سرم تراپی به داد بیماران می‌رسد.

چه کسانی نیاز به سرم تراپی دارند

  • افرادی که دچار اسهال هستند
  • افرادی که تب دارند به ویژه کودکان
  • افرادی که دچار ضعف سیستم ایمنی هستند
  • کسانی که افت فشارخون دارند
  • کسانی که افت قندخون دارند
  • کسانی ک نیاز به تزریق آنتی‌بیوتیک‌های وریدی دارند
  • کسانی که دچار شیمی درمانی هستند

توجه: نکته قابل توجه در بحث سرم تراپی علاوه بر مهارت در گرفتن رگ، شناخت داروهای مختلف و آشنا بودن با عوارض احتمالی آن‌هاست که این مورد لزوم سرم تراپی توسط کارشناسان پرستاری که آشنا به این موضوع هستند را می‌رساند.

شما می‌توانید در هر زمانی که نیاز به سرم تراپی در منزل  داشتید با رزرو این خدمت در صفحه خدمات  پرستاری در منزل در قزوین  نیتروطب اقدام کنید و از حضور بهترین پرستاران و پزشکان  بر بالین بیمار خود بهره‌مند شوید و یا با استفاده از قسمت چت پشتیبانی سایت جهت ثبت درخواست راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

کسانی که یک مرتبه فضای بیمارستان را تجربه کرده باشند قطعا اسم سوند را شنیده‌اند.سوند یک لوله نازک با سایزهای مختلف از جنس پلاستیک نرم می‌باشد که وارد مجرای ادراری فرد می‌شود و هنگامی که ابتدای این سوند به مثانه می‌رسد پرستار مقداری آب به سوند تزریق می‌کند که این موجب می‌شود سوند در مثانه به صورت بادکنک باد شود و خارج نگردد.

چه کسانی به سوند احتیاج دارند

  • کسانی که دچار بی‌اختیاری ادراری هستند
  • کسانی که عفونت ادراری دارند
  • کسانی که هوشیار نیستند مانند بیماران آی سی یوICU
  • بیماران دچار به سکته مغزی
  • کسانی که جراحی‌های مختلف انجام داده‌اند

نکته: در برخی جراحی‌های سرپایی نیاز به سوند گذاری یا همان سونداژ نیست چرا که بیمار قابلیت تحرک دارد و می‌تواند کارهای شخصی خود را انجام دهد ولی در برخی عمل‌های جراحی به دلیل اینکه حرکت فرد محدود می‌شود و هرگونه تحرک ممکن است موجب آسیب به فرد شود در این جا سونداژ(سوند گذاری) به کمک فرد می‌آید.

شما می‌توانید در هر زمانی که نیاز به سوند گذاری (سونداژ) در منزل  داشتید با رزرو این خدمت در صفحه خدمات  پرستاری در منزل در قزوین  نیتروطب اقدام کنید و از حضور بهترین پرستاران و پزشکان  بر بالین بیمار خود بهره‌مند شوید و یا با استفاده از قسمت چت پشتیبانی سایت جهت ثبت درخواست راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

سوالات متداول خدمات پرستاری در منزل قزوین

در حال حاضر امکان بهره‌مندی از خدمات پرستاری در منزل در قزوین موجود می‌باشد.

خیر، رسالت مجموعه نیتروطب در قسمت خدمات پرستاری در منزل در قزوین صرفه جویی در وقت گران‌بهای شما عزیزان است و حمل و نقل کادر مجموعه بر عهده خود مجموعه است.

اگر چنانچه بر حسب شرایط، خانواده بیمار کادر مجموعه را حمل و نقل کرد هزینه‌ی آن بر طبق تعرفه آژانس داخل شهری مصوب صنف تاکسی‌های تلفنی، محاسبه خواهد شد و از هزینه کل کسر خواهد شد.

هر آنچه از خدمات در بیمارستان‌ها شاهد آن هستید نظیر خدمات روتین پرستاری مانند: چک علائم حیاتی مثل چک فشار خون، چک قندخون، چک ضربان قلب، دمای بدن،تزریقات، پانسمان و بانداژ، معاینات پزشکی، گرفتن نوار قلب و تفسیر بلافاصله‌ی آن توسط پزشکان مجموعه، خدمات پرستاری ویژه مانند نصب و راه‌اندازی دستگاه‌های مراقبتی بخش‌های ویژه مانندCCU  و ICU، ساکشن راه‌های هوایی، دارودرمانی و بسیاری از خدمات دیگر که شما می‌توانید لیست کامل آن را درقسمت سفارش خدمات سایت ملاحظه کنید.

تنها راه ارتباطی با کادر مجموعه شماره تلفن‌های رسمی مجموعه نیتروطب ۰۲۸۳۳۵۸۰۵۳۶  و ۰۲۸۳۳۵۸۰۵۳۷ و واحد پشتیبانی سایت و ادمین‌های کانال‌های ارتباطی مجموعه در ایتا، تلگرام و اینستاگرام است و چنانچه کادری از مجموعه، شماره شخصی خود را به شما داد با اطلاع به قسمت پشتیبانی آن خدمت تماما برای شما رایگان محاسبه خواهد شد.

تعرفه خدمات پرستاری در منزل قزوین ۱۴۰۲

تعرفه خدمات پرستاری در منزل قزوین ۱۴۰۲